Regulamin

1.Postanowienia ogólne

1.1 Właścicielem i Administratorem  serwisu drukinstrukcji.pl jest
Drukarnia PROFES Mariusz Grobelniak, os. Wichrowe Wzgórze 23/44 61-678 Poznań, NIP: 972-000-00-79

Zwanej dalej jako „administrator” lub „usługodawca”.

1.2 Niniejszy regulamin określa:
a) warunki korzystania z serwisu;
b) zasady przyjmowania zleceń;
c) zasady dotyczące zarządzaniem danymi klienta;
d) warunki reklamacji;
e) warunki przyjmowania plików do druku;
f) odpowiedzialność  serwisu drukinstrukcji.pl ;

2. Warunki korzystania z serwisu

2.1 Korzystanie z serwisu drukinstrukcji.pl  oznacza, że akceptują państwo niniejszy regulamin
i zasady w nim zawarte i jednocześnie ustawę o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych.

2.2 Z serwisu mogą korzystać wyłącznie osoby posiadające konto w systemie drukinstrukcji.pl.

2.3 Aby utworzyć konto w systemie drukinstrukcji.pl należy wypełnić Formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie http://www.drukinstrukcji.pl

2.4 Drukinstrukcji.pl zastrzega sobie prawo do przechowywania danych dotyczących klienta (dane wprowadzone przy tworzeniu konta) oraz wszystkich danych dotyczących zleceń klienta, którego konto zostało usunięte.

3.Zamówienia

3.1 Zamówień mogą dokonywać jedynie klienci posiadający konto w systemie drukinstrukcji.pl Wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia jest równoznaczne z zamówieniem usługi. Czas realizacji usługi jest liczony od momentu akceptacji danych niezbędnych do realizacji zamówienia przez usługodawcę. Proces weryfikacji może być rozpoczęty po spełnieniu następujących warunków:
– należy wgrać plik, i skojarzyć plik ze zleceniem;
– dokonać płatności (przy wyborze metody “Przedpłata przelewem, kartą kredytową”);
– przekazać zlecenie do realizacji;

3.2 Terminy przyjmowania zleceń .
Zamówienia w systemie drukinstrukcji.pl można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

3.3 Anulowanie zlecenia opłaconego przelewem obciążone jest opłatą z tytułu kosztów administracyjnych
w wysokości 30zł netto. Zwrot za anulowane zlecenie zostanie pomniejszony o tą kwotę.

3.6 Towar dostarczony do klienta na warunkach płatności „za pobraniem” a nie podjęty zgodnie z pkt. 3.1
o ważności transakcji, pozostaje do odbioru w siedzibie „usługodawcy” zaś forma płatności na fakturze podlega korekcie na „płatność przelewem” ( o czym odrębnym pismem powiadomiony zostanie zamawiający) i podlega procedurze dochodzeniowej tak jak usługi zrealizowane.

3.7 Zamówienia:
– nieopłacone,
– nieprzekazane do realizacji,
– odrzucone i nie wznowione
starsze niż 30 dni będą automatycznie usuwane.

3.8 Zamówienia expresowe wysyłane są w dni robocze.

4. Reklamacje

4.1 Reklamację może złożyć każdy klient zarejestrowany w serwisie drukinstrukcji.pl. Wszelkie uwagi dotyczące reklamowanego zamówienia można przesyłać na adres bok@drukinstrukcji.pl

4.2 Warunki zgłoszenia reklamacji

4.2.1 Zgłaszając reklamację klient winien jest zawsze posługiwać się loginem  uzyskanym przy
rejestracji w systemie drukinstrukcji.pl oraz numerem zlecenia, które chce zareklamować.

4.2.2 Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.

4.2.4 Każda reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie.

4.2.5 Terminy zgłoszenia reklamacji
Reklamacje można złożyć do 7 dni od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana.

4.2.6 Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godz. 16:00.

4.2.7 Reklamacje bez względu na rodzaj zgłoszenia będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia.

4.2.8 Reklamacje zgłoszone w dni wolne od pracy będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od kolejnego dnia roboczego

4.3 Warunki składania reklamacji na przesyłki

4.3.1 Widoczne uszkodzenie lub częściowa utrata towaru
– Zastrzeżenie należy odnotować na dokumencie przewozowym natychmiast po otrzymaniu towaru oraz sporządzić protokół szkodowy w obecności przewoźnika. Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać pisemnie
w ciągu 5 dni od dnia przyjęcia przesyłki. W przypadku uszkodzenia przesyłki, Odbiorca zobowiązany jest do jej pozostawienia do dyspozycji Drukarni do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego.
– Reklamacja wniesiona po upływie 7 dni od daty przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń, powoduje wygaśnięcie roszczeń.

4.3.2 Opóźnienie w doręczeniu przesyłki
– Odbiorca musi zaznaczyć ten fakt na liście przewozowym w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej. Wymagane jest podanie daty i godziny doręczenia oraz przyczyny opóźnienia doręczenia przesyłki (podana przez przedstawiciela firmy kurierskiej). W przypadku udokumentowanej odmowy przyjęcia przesyłki przez Odbiorcę przesyłka jest zwracana do Drukarni na koszt Odbiorcy.
– Przesyłkę, która nie nadeszła do miejsca przeznaczenia wskazanego w liście przewozowym w ciągu 30 dni
od upływu przewidywanego terminu wykonania usługi, uważa się za utraconą.
– Reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie Usług i Usług dodatkowych może składać do firm kurierskich wyłącznie drukinstrukcji.pl. Reklamacje należy składać na piśmie w terminie 7 dni

4.4 Akceptacja plików odrzuconych
Kliknięcie przycisku „Akceptuję plik mimo jego odrzucenia” powoduje zaakceptowanie pliku graficznego łącznie
z jego błędami, i przekazanie zlecenia do druku. Zlecenia takie NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI, nie można ich także ANULOWAĆ.

5. Materiały do druku

5.1 Drukinstrukcji.pl nie odpowiada za treści zawarte w pracach przesłanych przez klienta. Jeśli materiały zawierają treści niezgodne z prawem, drukarnia może odmówić drukowania takich materiałów.

5.2 Drukarnia nie dokonuje korekty (treści) w materiałach przesłanych przez klienta

5.3 Materiały przesłane do druku powinny być przygotowane według specyfikacji. Drukinstrukcji.pl
NIE PONOSI odpowiedzialności za źle przygotowane lub niezgodne ze specyfikacją materiały oraz wynikające
z tego tytułu błędy w druku.

5.4 Wszystkie dokonywane przez Drukinstrukcji.pl  korekty prac są przesyłane do klienta celem akceptacji. Czas realizacji pracy w takim przypadku liczony jest od momentu otrzymania od klienta akceptacji (poprzez serwis drukinstrukcji.pl ).

5.5. Drukinstrukcji.pl  nie ponosi odpowiedzialności za wgrane do systemu pliki graficzne.

5.6 Drukinstrukcji.pl archiwizuje pliki graficzne klientów wyznaczonym kontem FTP.

6. Zakres odpowiedzialności serwisu

6.1 Drukinstrukcji.pl nie ponosi odpowiedzialności za:
a) Wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem treści;
b) Wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem technicznym. W których nie były dokonywane korekty
przez Drukinstrukcji.pl ;.
c) Wydruk prac zaakceptowanych przez klienta a zawierających błędy techniczne lub treściowe;
d) Opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez klienta;
e) Za terminowość przekazywania środków pomiędzy bankiem klienta a systemem PayU
g) Ilość, dostarczonego do Klienta, a zamówionego przez niego, produktu, pod warunkiem, że mieści się ona
w przedziale +-5% ilości zamówionej przy zakupie.
h) Reklamacje dotyczące jakości przesyłek kurierskich będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po przedstawieniu dokumentów dotyczących szkody (patrz pkt. 4.3 regulaminu)

Spory nierozwiązane przez strony regulaminem: Warunków korzystania z serwisu drukinstrukcji.pl
i inne będą rozwiązywane przez sąd właściwy na miejsce zarejestrowania firmy drukinstrukcji.pl